

Istraživanja su odavno pokazala da vizuelni sadržaj na društvenim mrežama podstiče mnogo veći angažman od strane korisnika nego kada je u pitanju tekstualni sadržaj. Isto tako, i dizajn se najpre vrednuje po estetskim kvalitetima koje je vrlo lako istaći na ovim mrežama.


Uređivanje enterijera stanova postao je odraz mode i odraz drušvenog statusa. Statistika nam pokazuje da je u Avgustu 2021. godine broj aktivnih korisnika društvenih mreža prešao cifru od 4 i po milijarde, tako da je razumljivo koliki uticaj se ostvaruje na sve svere društvenog života, pa samim tim i na dizajn stanova u novogradnji i samu prodaju stanova.

Na ove uticaje se posebno obraća pažnja prilikom dizajniranja poslovnih prostora, naročito kafića i restorana. Prave se posebni kutci sa “selfie” slikanje, pažljivo se bira vrsta rasvete kako bi fotografije ispadale što prirodnije i bolje. Tako da ne čudi nas potreba i želja naših kupaca da svoje stanove urede po svojim načelima i u skladu sa sopstvenom emocijom i da se upravo svojim jedinstvenim dizajnom “pohvale” drugim korisnicima društvenih mreža.


Prodaja stanova u Novom Sadu, takođe, funkcioniše po sličnom principu. Da bi se neki stan prodao, 50% su veće šanse za prodaju nekretnine ako su fotografije zanimljive i kvalitetne. Posetioci kada primete da su fotografije “mutne” i nerazumljive, u 90% slučajeva napuštaju tu stranicu.